lördag 13 juli 2013

Sista dagen i Orlando

Jaha nu var det sista dagen i Orlando, dessa 10 dagar har gott riktigt fort men vi har ju hunnit med en del ändå idag var vi på magic kingdom. Imorgon bär det iväg mot Washington Dc men vi får ta 1 övernattning på vägen för det blir för långt att köra allt på en dag. Under dessa sista dagarna har vi varit på Miami Beach, och letat efter Miami Ink men utan att hitta, och efter lite goa stränder och vi hittade ett par stycken som st pete beach och en annan som hette Fort de soto riktigt fina stränder men vi hade otur och det kom ett jäkla regn så vi fick åka hem till hotellet igen en liten biltur på ca: 4timmar enkel väg. Jag har varit i en otroligt stor affär där det fanns allt inom camping,skytte,fiske,båtar,fyrhjulingar ja allt som man verkligen behöver :-) Jag köpte mig en fiskerulle vid namn accurate men den som jag verkligen ville ha var slut så jag fick ta en annan modell istället men jag är skitnöjd ändå.

Nya skor igen converse 350:- paret

Min nya fiskerulle

Här är tåget som tar dig ifrån parkeringen till ett annat tåg på magic kingdom

Här är det andra tåget som tar dig hela vägen in i magic kingdom

Familjekort är fint

Hoppsan en liten regnskur det får man nästan varje dag men tur är det så varar dom inte så länge

Elin och slottet

Klart bästa åket på magic kingdom

Ånghjulsbåt åkte vi oxå

En liten åktur i mermaids värld

Spökhuset

Elin & Anton med långben

Ett måste kort på musse

Här avslutade vi denna dagen och det var gött


 Sicken affär 

Helt otroligt vilken affär

Vadå jag fattar ingenting hehehe
/Runar

1 kommentar:

  1. Ser att ni har det gött. Det äffaren e som gjort för dig runar hehehe. Hälsa alla o ha det bäst.
    /Finnen

    SvaraRadera