tisdag 13 juni 2017

Då kan man bocka av ytterligare ett par punkter på listan att göra innan man åker:

- Lagade min andra maträtt idag, korvstroganoff, så nu kan man släppa matlagningen.
- Hämtade ner norgeväskan från vinden, som i stort sett är färdigpackad redan.
Jag brukar nämligen tvätta upp allt så fort jag kommer hem och sen packa ner det igen.
- Impregnerade mina flytkläder, både jacka & byxor. Så nu är dom redo oavsett vilket väder Norge kommer att bjuda på.
- Bytte knopp/handtag på min ena rulle.
Den krånglade förra resan så fick skicka in den på service när vi kom hem förra året.
Så nu skall den vara redo för ett par goa fighter, hoppas vi.

Skönt att ha så mycket som möjligt färdigt ett tag innan avresa. Så man kan slappna av och inte behöva panikpacka, känns som man kan missa grejer då. Nu hinner jag fundera igenom allt både två & tre gånger, så nu skall inget missas.

Skepp åå hoj!!

// Lill-Skipper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar