tisdag 25 juni 2013

one man show..

gårdagen levererade riktig sprutsol, kanonväder verkligen..klarblå himmel och säkert 25grader varmt i solen!!

eftersom d var så himla bra väder var vissa av gubbarna inte så jättesugna på att engagera sej allt för mkt i fisket!!

tång orkade trots d grymma vädret fixa ett nytt pb på torsk..18pannor!!
ytterligare en kille som ska bada..

e även värt att nämna att hilo fick två koljor på dryga 3kg..

den enda som verkligen levererade denna dag var återigen jag "världsrekordskillen" hämp the chämp..
lyckades dra tre sejar på 17, 14 & 10kg..känns som om jag e relativt ohotat på posten som sejkung!!
lyckades även putsa till mitt pb torsk..20+ stannade vågen på!!
orkade dessutom få in torskar på 13, 12, 10kg i båten!!
så nu börjar d hända lite i våra lådor som ska med hem till gbg..mkt fin fisk blir d!!

även idag fick vi se späckhuggarfamiljen..lyckades till och med få med dom på film!


på återseende..

// hämps





4 kommentarer:

  1. Het som ett strykjärn, gött jobbat Hampus

    SvaraRadera
  2. Grattis till din stora sej. Måste vart en härlig kamp. Och gött att min torsk fortfarande e teamets största hehe, men känns som den skulle kunna ryka närsom.
    Det kommer att bli mycket bloggande framöver då vi sätter i gång i natt. Vi startar ca. 04:00.
    Ha d gött gubbs och skit fiske på er.

    /Finnen

    SvaraRadera
  3. Va e flundrorna då ?? E ju de vi vill se :) ..gött Hampus att du dominerar över göbbarna /Myggan som ni kallar mig

    SvaraRadera
  4. Det är mammsens pöjk

    SvaraRadera